Skal alle virksomheder uanset hvor stor eller lille en tilstedeværelse på internettet? Absolut, og ikke kun af traditionelle årsager, men primært fordi dit websted er en forlængelse af dine mursten og motor, dit hjem baseret virksomhed, eller din virksomhed på hjul. Alle i færd med at tjene penge kan drage fordel af at lade potentielle kunder ved, hvem du er og hvad du er alle om.
Konkurrence i det nye årtusinde er ubøjelig. Du er en succes i dag og en fiasko i morgen. Det er din hjemmeside, der vil fortælle kunderne, at du er klar. Klar til hvad? Uanset hvilke ændringer komme din virksomheds måde, er du klar til at konkurrere.
Dine virksomhedsbehov er en hjemmeside, fordi:
1. du vil tilbyde 24-timers kundeservice. Dine kunder vil være i stand til at besøge siden ofte stillede spørgsmål (FAQs) og lære straks din timers drift, telefon og fax nummer, adresse, retninger og en kort hvis nødvendigt. Husk kunder ikke sind læsere og hvis du laver få oplysninger om din virksomhed for svært de blot vil se andre steder.
2. du ønsker din virksomhed at give mere “bang-for-the-buck.” Kunder stoler virksomhedsejere, der kender deres hÃ¥ndværk og er førende i branchen, selvom din virksomhed ligger i en by med en befolkning pÃ¥ 652. Leverer artikler, kan nyheder oplysninger om dit omrÃ¥de af ekspertise og statistiske data pÃ¥ webstedet betyde forskellen mellem en debitor ved hjælp af din virksomhed eller ikke bruger du.
3. du har brug for en fornuftig måde at indsamle data om kundens holdninger og behov. Du skal vide, hvad er dine kunder tænker, så du kan levere banebrydende kundeservice og forudse deres behov.
4. din hjemmeside vil give en anden afgørende måde til dine kunder til at kontakte dig, dvs. e-mail og online-formularer.
5. dit websted vil gøre dit firma mere tilgængelige og vise til dine kunder, at du er villig til at flytte ind i verden af global eksponering.
6. en website tilstedeværelse gør det muligt at fortælle virksomhedens historie. Du kan give udtalelser fra tilfredse kunder og anerkende superior medarbejdere.
7. din hjemmeside vil tillade dig at rekruttere medarbejdere og offentliggøre de store karriere/freelance muligheder i virksomheden.
8. din virksomhed hjemmeside vil tillade dig at have en konkurrencefordel over dem, der ikke har et websted, mens lige så konkurrerer med dem, der gør.
9. en virksomhed hjemmeside kan du oprette en bevidsthed om sociale spørgsmål, anerkender til kunder, at du er en følsom engageret humanitær.
10. beslutter virksomhedsejeren at sælge virksomheden, ville en firma hjemmeside absolut være et aktiv.